lördag 1 november 2008

Muslimer, Mona Sahlin och islamreklam i Svensk Television



Bloggen Muslimska Friskolan har blivit en spärrvakt mot islamismen som de svenska naiva vänstermupparna, i brist på kunskap och omvärldsanalys, gör sitt bästa för att göra till statsreligion.

Mona Sahlin är tillräckligt korkad för att döma ut kristdemokraterna för deras motstånd mot könsneutrala äktenskap, samtidigt som hon hyllar muslimerna vilka ser alla samkönade förbindelser som en synd mot Gud; en synd som ska bestraffas hårt och ibland leda till dösstraff.

Har någon hört Mona Sahlin kritisera muslimer för deras inställning till homosexuella?

Har någon hört Mona Sahlin kritisera sharialagarna som är muslimernas viktigaste rättesnöre?

Har någon hört Mona Sahlin kritisera muslimernas ständiga krav på svensk samhällsanpassning till islam?

Nu gör denna politikermupp reklam för ett islamistiskt teveprogram som Muslimska Friskolan har haft koll på sedan det planerades.

Dilsa Demirbag Steen sågar programmet på ett föredömligt sätt här.

Följ bloggen och öppna ögonen för effekterna av den muslimska massinvandringen till Sverige.

Acceptera aldrig muslimernas försök till religiös anpassning av det svenska samhället.

Kräv en reaktion av de folkvalda politikerna varje gång som du märker att muslimerna kräver ökad segregation!

Anmäl programmet här

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag som svensk vill se fler radikala muslimer i tv. Jag vill lära mig deras kulturella världsbild och jämföra med min egen. Utan att vara varken liberal, särskilt sekulär, eller ens humanist, inser jag att jag inte delar samma värderingar som de muslimska kvinnorna i tv, men jag respekterar deras rätt till kulturell identitet och självständighet. Istället för att försöka tvinga dem till att urholka sin identitet och bli rotlösa konsumenter som vi andra västerlänningar, föreslår jag att vi lever som vi själva vill i vårt eget område. En ödmjuk och realistisk lösning, som inte kräver att vi dominerar mellanöstern och påtvingar den våra ideal, eller utplånar kulturella skillnader genom integration. Integration är död för vår mångfald. Jag har därför ingen som helst respekt för människor som Dilsa och skulle helst vilja se människor som henne försöka skapa förändring i sitt eget hemland, istället för att smyga in under en svensk samhällsbild och påtvinga den på andra invandrare, vilket är absurt och patetiskt. Men det är såklart lättare att hamna på förstasidorna i Svenska dagbladet än att göra någon praktisk nytta, och därför slutar majoriteten av dessa människor som kändisar i media eller politiska martyrer för individer med samma personliga bakgrund.

Hela mitt resonemang här:
http://www.anus.com/tribes/snus/archive/2008-10-31/(Sann)_mångfald_oroar_sekulä

From Sweden with Grief sa...

Exakt, Mona Sahlin säger aldrig något om islams hat mot homosexualitet. Dessutom skriver tidningen Qx att de välkomnar mångafalden, också islam. Det är skrämmande att de anser att islam tillhör sexuell mångfald, vad är det då? Att männen får vara polygamister? För homosexuella nöjer sig inte med att få gifta sig med en, de driver också en polygam linje,,,,
Jag blir inte klok på detta hat mot kristna!